Sol·licitud de registre
* Política de contrasenyes:
- La longitud ha de tenir entre 8 i 20 caràcters.
- Ha d'incloure lletres majúscules, minúscules i números.
- Només pot contenir caràcters alfanumèrics, valors de a/A fins z/Z i de 0 a 9.
* Política de contrasenyes:
ACORD DE SERVEIS VIA INTERNET
D'UNA PART
SERVICIOS MEDICOS AUXILIARES S.A. (d'ara endavant SMASA), amb domicili social en Paseo de la Castellana nº 33, 28046 Madrid, i NIF nº A-08258626, titular del centre sanitari denominat CENTRE SANITARI OLIVE GUMÁ situat a Torrent de l'Olla nº 1, 08012 Barcelona (d'ara endavant la CLINICA), representada en aquest acte per D. Javier Mira Prieto-Moreno amb NIF 11.811.672 - E i Sra. Milagros Vila Oliveros amb NIF 697.981-T, en condició d'Administradors Mancomunats de l'Entitat, degudament nomenats en l'escriptura pública de data 6 de juliol de 2015, atorgada davant el notari de Madrid D. José Miguel García Lombardía, amb nombre de protocol 2.913 i en l'escriptura pública de data 26 de juny de 2012, atorgada davant el notari de Madrid D. José Miguel García Lombardia, amb nombre de protocol 2.754, respectivament.
D'UNA ALTRA PART
El Pacient de la Clínica Olivé Gumá (d'ara endavant, el PACIENT). Quedarà identificat a través de les dades que se li requereixin amb anterioritat a la celebració d'aquest Acord i que hagués introduït en el sistema habilitat per la CLINICA per a l'accés al Servei de Gestió de Cites Online d'aquest Acord.
EXPOSEN
I.- Que la CLINICA ha creat un Portal Web perquè EL PACIENT pugui accedir a l'ús d'un servei de Gestió de Cites En línia.
II.- Que el PACIENT està interessat en la utilització d'aquest servei a través del portal que es descriu més a baix.
III.- Que, basant-se en els expositius anteriors i reconeixent-se mútuament la capacitat legal necessària per a aquest acte, ambdues parts han convingut la prestació del servei anteriorment descrit (d'ara endavant, l'"Acord"), que es regirà per les següents.
CLÀUSULES
Primera. Objecte.
L'objecte del present Acord és la concessió de l'accés al PACIENT per a l'ús del servei del portal de Gestió de Cites En línia situat a la següent pàgina web: www.clinicaoliveguma.es. Amb ell es podrà accedir i gestionar les cites a través de la a citació en línia.
El present Acord es limita únicament al subministrament de claus d'accés al servei citat, així com als serveis addicionals que en el futur s'incorporaran a través de tal plataforma web.
Segona. Servei.
A través d'aquest servei el PACIENT podrà accedir de manera segura (SSL) a les dades de les cites sol·licitades a la CLINICA, així com als serveis addicionals que la CLINICA pogués establir a través d'aquest portal en el futur.
En concret, podrà beneficiar-se dels següents serveis:
Tercera. Procediment d'incorporació.
El PACIENT haurà de sol·licitar la seva incorporació al servei a través d'Internet facilitant les dades que se li sol·licitin a fi de validar la seva identitat.
El present Acord una vegada acceptat podrà descarregar-li-ho perquè en sigueu custodis.
Quan vulgui accedir al servei haurà d'introduir l'usuari i contrasenya que li hàgim facilitat. Com a mesura de seguretat la primera vegada que accedeixi al sistema haurà de modificar la contrasenya d'accés facilitada, de manera que si no ho fa no podrà realitzar l'accés per trobar-se la contrasenya bloquejada fins a la finalització del procediment d'alta.
Quarta. Obligacions de les parts.
Per la CLÍNICA:
Revocar la clau al mateix moment que el PACIENT ho sol·liciti.
La CLINICA quedarà exempta de responsabilitat per les demores i deficiències en el servei que com a conseqüència de tercers, avaria o mal funcionament de les línies de comunicacions o sistemes informàtics es poguessin produir.
Per al PACIENT:
Acceptar els termes del present Acord mitjançant la marcació d'acceptació corresponent que li aparegui en pantalla.
Custodiar la contrasenya d'accés, que és personal i intransferible, de manera que asseguri la seva confidencialitat i correcte ús. La CLINICA quedarà exempta de la responsabilitat que pogués derivar-se de la incorrecta utilització de claus d'accés i de l'ús d'aquestes per terceres persones, encara en el cas de força major.
Tant en el cas de pèrdua, robatori o sostracció, com en el de conèixer o sospitar que la seva contrasenya pugui estar en coneixement o en poder de persona no autoritzada haurà de comunicar-ho immediatament a la CLINICA amb la finalitat de què aquesta contrasenya sigui revocada.
Comunicar a la CLINICA qualsevol anomalia que detecti en l'ús del servei.
Cinquena. Validesa de les operacions.
La contrasenya d'accés introduïda pel PACIENT en efectuar alguna operació tindrà la mateixa consideració a efectes legals que la signatura manuscrita, produint plens efectes jurídics, per la qual cosa la CLINICA es considerarà legitimada per complir les ordres rebudes a través del servei. El PACIENT accepta el valor probatori del registre electrònic de l'operació efectuada.
Sisena. Seguretat.
La introducció errònia i per cinc vegades consecutives de la contrasenya d'accés provocarà el bloqueig de l'accés al servei, venint el PACIENT obligat a iniciar de nou les gestions de concessió d'una nova contrasenya d'accés al servei. La CLINICA es reserva el dret a adoptar les normes i mesures de seguretat que consideri necessaris per garantir la seguretat de l'accés i el bon ús del servei.
Setena. Durada.
L'Acord es pacta per temps indefinit. No obstant això, les parts podran sol·licitar a qualsevol moment la resolució d'aquest. Aquesta es durà a terme transcorregut un mes des de la recepció de la comunicació en la qual qualsevol de les parts comuniqui a l'altra la seva voluntat de resoldre l'Acord, quedant des d'aquest moment anul·lat el servei i podent el client cancel·lar per escrit les operacions ja sol·licitades i no portades a efecte.
Amb independència de l'anterior, la CLINICA podrà:
1) Limitar l'accés al servei, o a part dels seus continguts, així com suspendre el servei, de forma temporal o definitiva, sense necessitat de realitzar cap avís previ als usuaris.
2) Modificar unilateralment i sense previ avís les presents condicions, així com els serveis que s'ofereixen actualment a través del portal.
El contingut legal que regula el servei estarà publicat a tot moment a la pàgina web de la CLÍNICA, devent l'usuari del servei accedir a aquest contingut a fi de verificar l'absència de canvis dels presents termes contractuals al moment de sol·licitud dels serveis.
Octava. Legislació i Jurisdicció.
El present Acord s'entén celebrat a la seu social de la CLINICA indicada en l'encapçalament del present acord, tot això sense perjudici del lloc en què tingui la seva residència el PACIENT. Queda sotmès a la legislació espanyola. Les parts acorden que per a cas de conflicte, interpretació i execució de les obligacions o accions derivades del present Acord, se sotmeten a la competència dels Jutjats i Tribunals de Barcelona.
Novena. Tractament de les dades del PACIENT per part de la CLINICA.
El responsable del tractament de les dades personals és Servicios Médicos Auxiliares S.A. (d'ara endavant, SMASA) amb CIF A-08258626 i adreça en Paseo de la Castellana, 33, 28046, Madrid. Pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça indicada (assenyalant ASSUMPTE LOPD) o enviant un correo electrònic a dpo@mutua.es. La finalitat del tractament de les seves dades serà la de gestionar el servei de cites online, així com gestionar els serveis que es prestin a través de la plataforma. Per complir amb aquesta finalitat, es podrà contactar amb vostè a través dels canals que ens hagi facilitat. En cas que les dades personals que ens proporcioni concerneixin a un tercer, vostè s'obliga a informar-li al mateix d'aquests tractaments i a obtenir el seu consentiment. La base jurídica per al tractament de les seves dades personals és el compliment d'aquest contracte que podrà descarregar-se en PDF més a baix.
En cas que vostè no faciliti les seves dades no podrem donar-li d'alta com a usuari en aquest sistema
Les seves dades personals hauran de ser conservats mentre sigui usuari del portal. Transcorreguts aquests terminis hauran de romandre bloquejats per si en algun moment ens anessin sol-licitats per un jutge o tribunal o una autoritat administrativa. Durant aquest temps de conservació, no s'utilitzaran les seves dades per a cap altra finalitat i, una vegada que finalitzin els terminis de conservació i els terminis de prescripció aplicables en cada cas, es procedirà a l'esborrat definitiu de les seves dades personals.
Podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilidad, aixi com qualsevol un altre que resulti d'aplicació, de conformitat amb el que es disposa en la legislació aplicable, a qualsevol moment, de forma gratuïta, acreditant la teva identitat mitjançant còpia del teu DNI o document equivalent, dirigint-se per escrit (assumpte LOPD, Drets) a la Unitat de Protecció de Dades, Paseso de la Castellana, 33, 28046 Madrid, trucant al telèfon gratuït 900102711 o enviant un correu electr&oagrave;nico a protecciondatos@mutua.es.
Finalment, li recordem que, en tot cas, té dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades
Desena. Cessió de l'Acord.
Queda prohibida la cessió per part del PACIENT de la seva posició en el present Acord.
Onzena. Nul·litat.
La nul·litat de qualsevol de les estipulacions no essencials d'aquest Acord no comportarà la nul·litat del present Acord en la seva integritat.
El responsable del tractament de les dades personals que vostè ens faciliti és Servicios Médicos Auxiliares S.A. amb CIF A-08258626 i direcció en Paseo de la Castellana, 33, 28046, Madrid. Podrà contactar amb el Delegat de Protecció de Dades a través de la direcció indicada (assenyalant ASSUMPTE LOPD) o envient un correu electrònic a dpo@mutua.es. La finalitat del tractament de les teves dades serà la de gestionar el servei de cites online, aixi com els serveis que prestin a través de la plataforma. Per a complir amb la finalitat mencionada, es podrà contactar amb vostè a través dels canals que ens hagis facilitat.
La base legal per al tractament de les teves dades personals és el compliment del contracte de registre de dades que podrà descarregar-se més a baix.
Les seves dades no seran cedits excepte obligació legal.
Totes les dades que se li requereixin, tant per al procés d'alta en el sistema de cites online, com per a la pròpia gestió de cites són imprescindibles per poder atendre les seves sol-licituds. En cas de no facilitar tals dades no es podran atendre les mateixes.
Les seves dades personals hauran de ser conservats mentre sigui usuari del portal. Transcorreguts aquests terminis hauran de romandre bloquejats per si en algun moment ens anessin sol-licitats per un jutge o tribunal o una autoritat administrativa. Durant aquest temps de conservació, no s'utilitzaran les seves dades per a cap altra finalitat i, una vegada que finalitzin els terminis de conservació i els terminis de prescripció aplicables en cada cas, es procedirà a l'esborrat definitiu de les seves dades personals.
Podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel-lació, oposició, limitació i portabilitat aixi com qualsevol un altre que resulti d'aplicació, de conformitat amb el que es disposa en la legislació aplicable, a qualsevol moment, de forma gratuita, acreditant la teva identitat mitjançant còpia del teu DNI o document equivalent, dirigint-se per escrit (assumpte LOPD, Drets) a la Unitat de Protecció de Dades, Paseo de la Castellana, 33, 28046 Madrid, trucant al telèfon gratuït 900102711 o enviant un correu electrònic a protecciondatos@mutua.es.
Finalment, li recordem que, en tot cas, té dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.